Waking up at Koh Tao Beach.. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jennifer Helversteijn - WaarBenJij.nu Waking up at Koh Tao Beach.. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jennifer Helversteijn - WaarBenJij.nu

Waking up at Koh Tao Beach..

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

29 Juni 2012 | Thailand, Koh Tao

Wakker worden op Koh Tao...
Het voelt bijna als thuiskomen hier op Koh Tao! Heerlijk gevoel om hier weer terug te zijn :-) na 2 dagen m'n Advanced Course gehaald, moest opdrachten doen als navigeren onder water en nightdive, Supercool! Gister had ik dus vrij en ben toen meegegaan met 3 fundives, geen opdrachten dus maar genieten onder water! En mn 2e nightdive gedaan!! Zoooo cool in het donker! Heel veel stingrays gezien, barracuda, nemo fish, eels en kleuren van koraal die je nog nooit hebt gezien boven water.... Prachtig! Vandaag heb ik echt een dagje vrij, dus nu tijd om in een hangmat aan het strand een verhaaltje voor jullie te schrijven :-) (zie foto)
Ben samen met 3 Engelsen, 1 doet de rescue Course en de andere 2 doen Open water. Echt heel gezellig met hun! Na de hele dag in het water komen we samen om wat te eten en relaxen aan het strand! Nicola is echt een hele leuke meid en na weken met mannen reizen is het wel fijn om beetje 'girltalk' te hebben, haha :P
Vandaag is iedereen klaar met de courses dus vanavond celebration at the beach! Betekend dansen in het water, sterren kijken en wakker worden op het strand! Haha
Morgen gaan we naar Koh Phangan, full Moon party! :D
Ben zoooooo aan het genieten dat is niet uit te leggen...!! En heel veel mooie plannen voor de komende tijd aan het maken... Jenn blijft niet in NL. Voor lang als ze terug is, dat is een feit...!!! Deze plek is echt een paradijsje op aarde en duiken is nu bijna meer dan een hobby...
Hou van jullie liefjes! Dikke kus X J.

• 29 Juni 2012 - 05:32

Adele:

Je bent zo aan het genieten! ben nieuwsgierig naar je plannen, veel plezier op Koh Phangan en let goed op jezelf bij de full moon party en enjoy!!Xx

• 29 Juni 2012 - 05:52

Trix':

Lieve Jen,

Ja, het is allemaal genieten en dat moet je ook zeker doen, maar lees het zeker niet goed hè!!!!!!! Dat je niet in NL blijft, grapje toch!!!!!!! Geniet nog maar heerlijk en tot volgende week zondag xxxxxbuurvrouw

• 29 Juni 2012 - 07:57

Kimmie:

Oh.. Oh.. Wat fijn dat je zo aan het genieten bent schattie, maar.. Wij mogen toch ook nog wel ff van jou genieten hier, straks?? Wel benieuwd naar al je plannen. Wat een mooie verhalen en prachtige foto's ook! Zou je zo graag vergezellen, man-o-man wat een heerlijkmakerij met al die vette avonturen haha :) Kan niet wachten op het real-life verslag van je reis! Tot snel lieverd, have fun! xx

• 29 Juni 2012 - 15:52

Jeroen :

herken het gevoel wat je schrijft tis dr super ,koh phangnan is ook super -,bantai -mea haad beach -

have fun x

• 29 Juni 2012 - 21:08

Els:

Zoooooo herkenbaar! haha je komt me maar gewoon opzoeken komend jaar. maakt me niet uit waar, ik kom wel naar jou toe. ;) Geniet lieve jen, geniet! nu nog even geen plannen maken, dat komt later wel. Als je terug bent misschien keertje skype? liefs

• 01 Juli 2012 - 20:16

Phillip Kevin Joey:

hai hai lieverd ben blij dat je het naar je zin heb kijk goed uit de laatste dagen en heel veel knuffels van ons love you XXX joey en kevin